Tabara lui Mos Craciun – Ultimele coborari

Tabara lui Mos Craciun a ajuns la final! Au fost 6 zile pline de zapada si de voie buna, in care am schiat pe rupte, pe partii si prin zapada mare, ne-am facut noi prieteni, am cantat colinde si ne-am simtit minunat:) “Nu-mi vine sa cred ca s-a terminat, as mai sta o saptamana” ne-a spus Miruna, o fetita de 12 ani:)

In ultima zi, copiii au facut singuri programul de schi:)
Ursuletii au urcat cu telescaunul si au coborat de mai multe ori partia Cocosul, Furnicutele au coborat Partia neagra si au intrat putin prin Padurea Spiridusilor, iar Albinutele au mers prin pasajul secret din Padurea Vrajitoarei:)

A fost o tabara frumoasa, cu zapada multa si cu multe zambete pe fete:) Iata pozele din ultima zi, precum si cateva impresii:

Camera si foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment