Tabara de Revelion – In Slalom

Tabara de Revelion a continuat cu o noua zi frumoasa, in care ne-am bucurat de Soare si de Zapada:) Ne-am antrenat in Valea Dorului, in slalom si la liber, apoi am coborat pe schiuri pana in Sinaia!

De dimineata am avut parte de soare, apoi, dupa pranz, a aparut o perdea fina de nori. In Valea Dorului zapada este foarte buna in continuare, asa ca am profitat si am facut o multime de ture:) La pranz am facut o pauza de masa, apoi, pentru ca se facuse coada, am coborat spre Cota 1400. Pe Karp zapada este excelenta, pana deasupra Expresului. Drumul de Vara a fost mai aglomerat astazi si au aparut ceva pietre! La finalul zilei am coborat pe Drumul Vechi pana in Sinaia!

Singurul neajuns a fost aglomeratia mare! La cabina s-a facut coada inca de dimineata si  nu au lipsit imbulzelile si imbrancelile, iar la telescaunul din Valea Soarelui, la pranz coada era kilometrica:(

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment