Tabara lui Mos Craciun – Pe Partii si nu numai

Daca acum doua zile in Predeal era zapada doar de doi bulgari, dupa ninsorile din ultimele zile, astazi s-a deschis oficial statiunea:) Am profitat din plin si am schiat pe toate partiile, precum si prin Padurea Spiridusilor!

Peste noapte a nins din nou, caci de dimineata, la inviorare, parcarea plina de zapada proaspat cazuta. Asa ca dupa inviorare si dupa ce am mancat, ne-am echipat rapid si am plecat in zbor spre partie. Ursuletii au ramas pe partia de incepatori, iar copiii din celelalte doua grupe – Furnicute si Albinute – au urcat cu telescaunul.

In prima parte a zilei am schiat pe Partia Cocosul si pe Clabucet, iar dupa-amiaza am coborat Partia Neagra si pe mai multe trasee off piste!

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment