Tabara lui Mos Craciun – Zi de Pulver

Putem spune ca Mama Natura este cu adevarat darnica cu noi in Tabara lui Mos Craciun! Dupa ce ieri s-a deschis statiunea, la Predeal a nins toata noaptea, asa ca astazi am avut parte de zapada proaspata si de multa veselie  pe partii:) Am profitat si am schiat in pulver de dimineata pana la lasarea intunericului!

De dimineata nu ne venea sa credem cand am deschis geamul:) Parcarea era acoperita cu un strat gros de omat, astfel ca nici vorba sa aveam unde face inviorarea! Noroc cu utilajul de dezapezire care si-a facut prompt aparitia!

Dupa invioare ne-am echipat, apoi am plecat spre partie. Copiii din grupa Albinutelor au urcat cu telescaunul si teleschiul si au invatat sa schieze in pulver, Furnicutele au primit bete si au exersat punctarea, iar Ursuletii au ramas la banda si au exersat virajele! Cu totii au profitat de zapada proaspata si s-au bucurat din plin de Iarna si de Tabara:)

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment